Περί το τέλος του 1991 συνέβη κάτι που πολλοί από καιρό μυστικά συζητούσαν και φοβόντουσαν αλλά όλοι θεωρούσαν αδύνατο να συμβεί πραγματικά: μετά από ένα σερί πέντε συνεχόμενων τίτλων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, στις 18 Δεκεμβρίου του 1991 η Lancia, με μια λιτότατη ανακοίνωση στον τύπο, αποφάσισε ξαφνικά να σταματήσει την εμπλοκή της στους αγώνες του WRC, με άμεση εφαρμογή. Με εντολή του τότε αφεντικού της Fiat, Paolo Cantarella, μεταβιβάστηκε το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού και του προσωπικού, μαζί με τα περίπου 30 έτοιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα ανταλλακτικά τους, στην ιδιωτική ομάδα του Jolly Club (που με το πέρασμα του χρόνου είχε καταφέρει να αναδειχτεί ως ή πρώτη και καλύτερη μεταξύ των ιδιωτικών / ημιεργοστασιακών ομάδων της Lancia), ενώ ένα μικρότερο μέρος πήγε στις επίσης ιδιωτικές ομάδες ASTRA Team και Grifone. Ο βασικός χορηγός Martini Racing άρπαξε την ευκαιρία και ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το οικονομικό κόστος της προετοιμασίας για πλήρη εμπλοκή της Jolly Club στο πρωτάθλημα του 1992 (εξ ου και η αλλαγή στο λογότυπο από Lancia Martini μέχρι τότε σε Martini Racing). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αλλαγές στα χρώματα του αυτοκινήτου με τα καινούρια, μεγαλύτερα και εντονότερα λογότυπα της Martini και τα νέα, κατά πολύ μικρότερα και εντελώς διακριτικά αντίστοιχα της Lancia, φορέθηκαν μόλις κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών πριν τον αγώνα του Μόντε Κάρλο.
Υποβλήθηκε από admin στις Τρι, 30/09/2008 - 16:36.