Integrale 16v

LANCIA DELTA HF Integrale 16V Gr A (ABARTH SE045)

Ο πολυαναμενόμενος διάδοχος της 8βάλβιδης HF Integrale, δηλαδή η 16βάλβιδη HF Integrale 16V, ομολογκαρίστηκε μόλις την 1η Αυγούστου 1989. Τέτοια ήταν η επιτυχία και η δυναμική της 8βάλβιδης που άνετα επικρατούσε του συναγωνισμού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, και μόνο προς το τέλος του 1989 έδειξε σημάδια υστέρησης έναντι του ιαπωνικού ανταγωνισμού, οπότε η Lancia δεν βιάστηκε ιδιαίτερα να ομολογκάρει τη 16βάλβιδη έκδοσή της. Πάντως το αυτοκίνητο έκανε αίσθηση γιατί για πρώτη φορά παγκοσμίως ένα αγωνιστικό στα χρώματα της Martini δεν παρουσιάστηκε στο παραδοσιακό άσπρο χρώμα αλλά σε κόκκινο. Ο Giorgetto Giugiaro είχε προσωπικά επιμεληθεί τη νέα εμφάνιση και όντως το αυτοκίνητο έκανε φοβερή αίσθηση κατά την παρουσίασή του στον τύπο, αλλά μετά τη νίκη στο San Remo οι κόκκινες αγωνιστικές Integrale εξαφανίστηκαν ως διά μαγείας και επανήλθε η παλιά άσπρη έκδοση, με μια διαφορετική σχεδίαση των γνωστών λωρίδων της Martini. Επίσημη δικαιολογία γι αυτό ήταν η κακή απόδοση του νέου χρωματισμού – σε ότι αφορά το συνδυασμό του με τα παραδοσιακά χρώματα της Martini – στις φωτογραφίες και την αναπαραγωγή.

κατηγορίες:

Delta Integrale 16v

Το 1988, η Lancia κέρδισε με τη Delta Integrale 8ν 10 αγώνες από τους 11 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, και ο παγκόσμιος τίτλος είχε ήδη κατακτηθεί αρκετά πριν από το τέλος του πρωταθλήματος. 

Το 8βάλβιδο Δέλτα είχε κερδίσει κάθε ανταγωνιστή σε κάθε ήπειρο, πράγμα το οποίο καταδεικνύει την ασυναγώνιστη απόδοσή του, την αξιοπιστία και τη διάρκεια του, παρόλο που αντιμετόπισε κάποια προβλήματα “νιότης”.

Αλλά η Lancia δεν άφησε αυτήν την νηνεμία να την καθησυχάσει και έτσι το HF Integrale 16V αναπτυσσόταν και επρόκειτο να τρέξει παράλληλα με το ομόσταβλό του 8V κατά τη διάρκεια του 1989.

κατηγορίες:
Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

Είσοδος