Η ιστορία της επιτυχημένης εμπορικότητας
Η δέλτα HF Integrale είναι τόσο πολυνίκης στις παγκόσμιες αγορές όπως είναι στο WRC. Με το γόητρο των έξι παγκόσμιων τίτλων WRC να τη συνοδεύει καθώς επίσης και την ελίτ εικόνα ενός τύπου με τη μακροχρόνια παράδοση της Lancia στην τελειότητα, η Integrale έπιανε τακτικά κορυφή στα διαγράμματα πωλήσεων για τα αυτοκίνητα επιδόσεων 4X4.
Οι όγκοι πωλήσεων είναι πάντα εντυπωσιακοί από την έναρξη παραγωγής της αρχικής δέλτα 4WD το 1986 που πούλησε 1.566 μονάδες παγκοσμίως σε εκείνο το πρώτο έτος.
Το 1987 ο αριθμός ανήλθε σε 4.339 μονάδες με σχεδόν κατά το ήμισυ (2.035 μονάδες) να εξαχθεί. Και δεν πήρε στη Δέλτα 4WD πολύ χρόνο για να συντρίψει το εμπόδιο των 5.000 μονάδων που απαιτήθηκε για την homologation της ομάδας Α. Τα επόμενα τρία χρόνια, το 1988 ..1989 και 1990, το ΠΠΡ εξουσιάστηκε από τις δύο επόμενες εκδόσεις, την HF Integrale 8V και την HF Integrale 16V. Η Lancia έπρεπε να παράγει 10.000 μονάδες για την homologation. Η εταιρεία τα πήγε πάρα πολύ καλύτερα από αυτή την απαίτηση. Το 1988 7.509 μονάδες πουλήθηκαν και πάνω από τα μισά από από αυτά (4,085) στην αγορά εκτός Ιταλίας. Το 16V εμφανίστηκε προς το τέλος του 1989 και η Lancia πούλησε 7.967 της δέλτα με τις 4.785 από αυτές στις ξένες αγορές.
Πάλι το 1990 οι πωλήσεις ξεπέρασαν το όριο των 7.000 (7.054 μονάδων, με τα 3.696 να πωλούνται έξω από την Ιταλία. Συνολικά τόσο τα 8βάλβιδα όσο και τα 16βάλβιδα αυτοκίνητα πούλησαν πάνω από 22.500 μονάδες, πολύ περισσότερα από τις 10.000 μονάδες που απαιτήθηκαν. Μετά από ένα μάλλον πιο ήρεμο 1991, 4.646 μονάδες πουλήθηκαν με 2.576 από αυτά στην Ιταλία οι πωλήσεις της Δέλτα HF Integrale αναπήδησαν πάλι στα ύψη το 1992.
Με τη νέα εφαρμοσμένη μηχανή και νέα όψη οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν στα προηγούμενα επίπεδα: 6.992 μονάδες συμπεριλαμβανομένων και των 4.952 αυτικινήτων που πουλήθηκαν στην Ιταλία. Για ακόμη μία φορά, ήταν αρκετά περισσότερα από αυτά που απαιτούσε η homologation του WRC, και το σύνολο των μονάδων που πουλήθηκαν μέχρι τότε σε 40.073.
Το τελικό μοντέλο του αυτοκινήτου πούλησε 1.996 το 1993 και περαιτέρω 2.227 το 1994, εξ’ αυτών τα 1.941 αυτοκινήτων πουλήθηκαν στην εγχώρια αγορά της Ιταλίας. Από την πλευρά εξαγωγής, οι μεγαλύτερες αγορές για τη δέλτα όλα αυτά τα έτη ήταν η Γερμανία, η Αγγλία και Ελβετία, που ακολουθήθηκαν από τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιαπωνία. Οι συνολικές πωλήσεις όλων των εκδόσεων του Integrale ανήλθαν σε 44.296.
Περίοδος | Μοντέλο (κωδικός) | Μονάδες |
1986-1987 | HF 4WD (831ABO19) | 5.298 |
1988-1989 | HF INTEGRALE (831ABO24) | 9.841 |
1989-1991 | HF INTEGRALE 16V (831ABO26) | 12.860 |
1989-1991 | HF INTEGRALE 8V cat. (831ABO24S) | 2.700 |
1991-1992 | HF INTEGRALE EVO1 (831ABO27) | 4.841 |
1991-1992 | HF INTEGRALE EVO1 8V cat. (831ABO28) | 4.650 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 "MARTINI 5 WRC" (831ABO27) | 400 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 "VERDE YORK WRC" (831ABO27) | 500 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 "CLUB D' ITALIA" (831ABO20S) | 15 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 "GIALLO FERRARI" (831ABO27) | 400 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 CABRIO (831ABO??) | 2 |
1992 | HF INTEGRALE EVO1 "MARTINI 6 WRC" (831ABO27) | 310 |
1993 | HF INTEGRALE EVO2 16V cat. (831ABO29) | 1.224 |
1993 | HF INTEGRALE EVO2 "GIALLO GINESTRA" (831ABO29) | 220 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "CLUB HiFi" (831ABO29) | 20 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "CLUB LANCIA" (831ABO29) | 8 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "LA PERLA" (831ABO29) | 365 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "BLU LAGOS" (831ABO29) | 215 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "DEALERS' COLLECTION" (831ABO29) | 177 |
1994 | HF INTEGRALE EVO2 "EDIZIONE FINALE" (831ABO29) | 250 |
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: 44.296 |