ΙΣΤΟΡΙΑ
Το 1985 ο κόσμος τoυ Rally υπέστη ένα τεράστιο χτύπημα, από την άποψη της ανάπτυξης, καθώς η FISA αποφάσισε να απορρίψει τα σχέδια για μια προτεινόμενη ομάδα S καθώς επίσης και ακυρώνοντας την ομάδα B. Είχε επικρατήσει ως κανόνας ότι τα αυτοκίνητα της ομάδας Β ήταν πάρα πολύ γρήγορα και, κατά συνέπεια, πάρα πολύ επικίνδυνα. Αφορμή σε αυτό στάθηκαν θανατηφόρα, κυρίως, ατυχήματα με θύματα θεατές και πληρώματα αυτοκινήτων, όπου συνέβησαν κατά την περίοδο 1982-1986, με αποκορύφωμα αυτό του Henry Toivonen και του συνοδηγού του Sergio Cresto με τη Lancia Delta S4, στις 2 Μαΐου του 1986, κατά τη διάρκεια του Rally Tour de Corse στην Κορσική.
Φάνηκε ότι η Lancia ήταν ένας από τους πιο διορατικούς κατασκευαστές δεδομένου ότι είχε ήδη καθ’οδόν το αυτοκίνητο παραγωγής HF 4WD, όπου χρησιμοποιούσε την εμπειρία που αποκτήθηκε από την ανάπτυξη της Delta S4.
Υποβλήθηκε από kostas_xenakos στις Κυρ, 22/06/2008 - 15:25.