Europe -Lancia Legends 2012

Η μεγαλύτερη εκδρομή του Συλλόγου μας στο εξωτερικό έλαβε χώρα από 15 έως 26 Σεπτεμβρίου.

Ένα ταξίδι που ξεκίνησε την 15η Σεπτέμβρη από τα γραφεία του Συλλόγου μας με 2 αυτοκίνητα. Στην παρέα προστέθηκε και η Black Evoluzione του Κώστα από το Ξυλόκαστρο.

Just before leaving to Europe 2012

Πάτρα - Ancona και η Κυριακή μας βρίσκει να πατάμε Ιταλική άσφαλτο. 600 χλμ για πρώτη μέρα και διανυκτέρευση στο χωριό Stresa στη Lago Maggiore στη βόρεια Ιταλία. Disembark to ItalyΗ φιλοξενία του Gianni απίστευτη και το Ξενοδοχείο Saini απλό, ζεστό και φιλόξενο. Βαρκάδα στη Lago Maggiore και περίπατο σε ένα από τα νησάκια της λίμνης. Επιστροφή στο χωριό, μια γρήγορη βόλτα και αναχώρηση για Metz.

Stresa

Ακόμη 600 χλμ για να καταβροχθίσουν οι Ελληνικές integrale. Δίχως πρόβλημα διασχίσαμε την Ελβετία, κάμποσα τούνελ και μετά από αρκετά χλμ παράλληλα με τα Γερμανικά σύνορα κι επί γαλλικού εδάφους αργά το βράδυ φτάσαμε στην όμορφη πόλη του Metz.

Νυχτερινή ζωή μηδέν και λίγες ώρες ξεκούρασης για να συνεχίσουμε την Τρίτη πρωί για Nurburgring.

Μια βολτίτσα μέσα από το πανέμορφο Λουξεμβούργο μια γρήγορη στάση για φτηνή βενζίνη, μπαίνουμε Γερμανία.

Δεν έχουν μείνει ακόμα πολλά χλμ από τον πρώτο μεγάλο μας προορισμό. Και δεν μιλάμε για αλλάν από τη Μέκα των απανταχού φίλων του μηχανοκίνητου. Το Nordschleife, το Grüne Hölle την πράσινη κόλαση, το Nurburgring. Ξενοδοχείο άψογο το Blaue Ecke, βρίσκεται στο πανέμορφο Adenau. Αλλά το μυαλό μας ήταν αλλού. Στο Ring. Δεν κάναμε άλλωστε και 1400 χλμ από Αθήνα για το τίποτα. Ξεφορτώνουμε πραμάτειες και ότι άλλο περιττό και βουρ για την πίστα. Members at the Track

Η πίστα ανοίγει στις 17:00 και μερικές ψιχάλες αρχίζουν να πέφτουν. Απομένει μια ωρίτσα ακόμα και σε λίγο θα στροφάρουμε την Aremberg, την Adenauer Forst, την Karussell, την Wippermann και τις υπόλοιπες κυρίες της πίστας. 4 γύροι 95 ευρώ και φύγαμε. Οι κάμερες απαγορεύονται. Τις βάζεις μόνο όταν περάσεις τη μπαριέρα και μπεις στην ευθεία.

Όπως και να προσπαθήσει κανείς να περιγράψει τη πίστα του Nurburgring δεν θα καταφέρει να σας κάνει να καταλάβετε το τι γίνεται εκεί μέσα. Η πίστα απλά δε συγχωρεί λάθη και οι μπαριέρες είναι πανάκριβες. Προσοχή και σεβασμός στην πίστα στο αυτοκίνητο και αυτοσυγκράτηση. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται χωρίς να το καταλάβεις. Τα 200 και 220 θα τα δεις μερικές φορές στο κοντέρ. Θα νοιώσεις το στομάχι να σφίγγεται και να αδειάζει σε αρκετά κομμάτια.

Entering the track

Το αρκούδι όμως χόρεψε και πείνασε. Pisten Klause απλά και καθημερινά. Φτηνό, καλό ιταλικό φαγητό και το περίφημο φιλέτο σε καυτή πέτρα έδωσε ρέστα. Τριγύρω φωτογραφίες από κάθε είδους μηχανοκίνητο, πρωταθλητές, αυτόγραφα και ότι έχει τρέξει στο Ring. Ζάντες σπασμένες, αεροτομές, φτερά και ότι άλλο μέρος αγωνιστικού αυτοκινήτου θα το βρείτε στους τοίχους του Pisten Klause, της οικογενείας Sabine Schmitz. Μια 458 Italia μας καληνύχτισε και μας έστειλε στο Blaue Ecke για όνειρα.

At pisten Klause

Οι GT3 RS και όλα τα εξωτικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη γύρω περιοχή είναι αρκετά για να σε κάνουν να αναθεωρήσεις περί αυτοκίνησης. Την Τετάρτη το πρωί έχουμε αδειάσει τις κάρτες από φωτογραφικές και κάμερες και την έχουμε κοπανήσει για το Spa.

Spa

Σε μια ωρίτσα είσαι Βέλγιο και το Francorchamps σε υποδέχεται στα καταπράσινα δάση του. Τη συγκεκριμένη μέρα γίνονται δοκιμές στην πίστα από κάθε είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο και παίρνουμε μια γεύση από καπουτσίνο μπερδεμένο με Eau Rouge στο μπαλκόνι της Pit Brasserie. Πράγματικά η απόλυτη στροφή του Spa. Ένα tshirt από τη boutique και επιστροφή Ring.

Eau Rouge

Δεύτερη μέρα στο Χωριό Nurburg και έχουμε λίγο χρόνο για μια βόλτα στην boutique. 17:00 η πίστα ξανανοίγει και όλοι ανυπομονούν να μπουν στην κόλαση. Τη δεύτερη μέρα πιο άνετοι πλέον, το πόδι βυθίζεται πιο πολύ τόσο στο γκάζι αλλά και στο φρένο. Κόλαση απλά...... Και πάλι Pisten Klause, μπύρες με φιλαράκια από τη Σαλονίκη που έστριβαν το 46αρι M3 το απόγευμα στην πίστα και η τελευταία μερα μας στο Nurburg φτάνει στο τέλος της.

Greek Ring

Αναχώρηση την επομένη για το Europa Park. 400 χλμ ακόμα και φτάνουμε στο Europa Park. Από τα καλύτερα πάρκα αναψυχής για οικογενειακές διακοπές. Τρενάκια και κάθε είδους παίγνια για τα μικρά και μεγάλα παιδιά. Άκρως εντυπωσιακό και εξωπραγματικό το Silver Star, που είναι και το μεγαλύτερο coaster του πάρκου. Όσοι βαστάει η ψυχούλα σας να το δοκιμάσετε. Οι υπόλοιποι μπορείτε και σε πιο χαλαρές βόλτες στα μικρότερα coasters του πάρκου.

Από το απόγευμα της Πέμπτης και παρόλο που η εκδήλωση ξεκινά Παρασκευή 21/9 καταφθάνουν μερικά θηρία. 037, Delta Group A, ECV-1 και άλλα.....

Colosseo

Το parking έχει αρχίσει να γεμίζει integrale από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Από Σουηδία, Αγγλία, Ολλανδία, Ιταλία, Βελγιο, Δανία, Γερμανία κ.α Ευρωπαϊκές χώρες. Οι δικέα μας καλλονές πάντα σκεπασμένες με τη Γαλανόλευκη ξεχώριζαν ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Πάμπολλα τα συγχαρητήρια από τους φίλους και πολλούς γνωστούς integralisti. Werner Blattel, Andreas Kreuz, Frank Unger, Mike Aigner, J-P, Beppe Volta και άλλοι γνωστοί βράβευσαν το Σύλλογο για την παρουσία του στο Event.  Η Παρασκευή κύλισε ανάμεσα στα αυτοκίνητα το πάρκο, μια ομαδική φωτογράφιση, και κάποια επίδειξη από τα γνωστά αγωνιστικά αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην παρέα μας.

Lancia Legends

Ένας αγώνας Regularite έλαβε χώρα την Παρασκευή στην Γερμανική ενδοχώρα. Άψογη οργάνωση και προετοιμασία από τo Auromobil- Club Ac Maikammer e.V. Το αποκορύφωμα οι εορταστικές εκδηλώσεις για την έναρξη του Oktoberfest. Ατελείωτη μπύρα και ατελείωτη μπύρα.... Χορός με ατελείωτη μπύρα και μόνο. Μια τελευταία επίσκεψη στον 5ο όροφο του Colosseo, μερικά σφηνάκια κλπ κλπ.

Το επόμενο πρωινό μας βρίσκει στο δρόμο για τη Ζυρίχη - Davos- Fluelapass και Passo dello Stelvio. Από τις καλύτερες διαδρομές της Ευρώπης. Υψόμετρα που ξεπερνούν τα 2500 μέτρα και χιόνι στη διαδρομή, έκαναν τη διαδρομή ονειρική και αξέχαστη.

Fluelapass

Bormio

Κατηφορίσαμε από Bolzano στη Verona και μετά Modena και τελευταία διανυκτέρευση στο μαγικό και γνώριμο σε εμάς San Marino το οποίο προετοιμάζεται για το ιστορικό Rally Legend που φέτος θα είναι αφιερωμένο στη Lancia Delta.

Όσοι πήραν μέρος στην εκδρομή και ταξίδεψαν μαζί μας για 4000 χλμ σίγουρα θα έχουν να διηγούνται γαι πολύ καιρό τις εμπειρίες τους σε φίλους και γνωστούς. Ελπίζουμε στην επομένη ευρωπαϊκή μας εξόρμηση να είμαστε ακόμα περισσότεροι.

Ο Πανελλήνιος σύλλογος οφείλει να ευχαριστήσει την εταιρεία Ferry and Yachting Services (Ηρώων Πολυτεχνείου 60, Πάτρα, 26441, Πάτρα 2610455900) και προσωπικά τον Κο Χρυσανθόπουλο Αναστάσιο για την προσφορά του στη Λέσχη μας καθώς επίσης και την Superfast Ferries για την άψογη εξυπηρέτηση και βοήθεια.

tASOS

Περισσότερες φωτογραφίες στο Gallery του website μας.