Evoluzione

Χαρακτηριστικά των Evoluzione I και II

Μηχανικά και εμφανισιακά χαρακτηριστικά των integrale evoluzione:

κατηγορίες:

Delta Integrale EVOLUZIONE (Evo) II

Με την παύση της επίσημης συμμετοχής της Lancia από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αποφασίστηκε να ξεκινήσει η παραγωγή της Evoluzione (Evo) 2, ώς εορτασμός των 5, έως τότε, συνεχόμενων Παγκόσμιων τίτλων με τη Delta Integrale.

Οι διαφορές σε σχέση με την Ενο 1 ήταν ελάχιστες αλλά χαρακτηριστικές.

κατηγορίες:

LANCIA DELTA HF Integrale (EVO) Gr A (ABARTH SE050)

Περί το τέλος του 1991 συνέβη κάτι που πολλοί από καιρό μυστικά συζητούσαν και φοβόντουσαν αλλά όλοι θεωρούσαν αδύνατο να συμβεί πραγματικά: μετά από ένα σερί πέντε συνεχόμενων τίτλων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, στις 18 Δεκεμβρίου του 1991 η Lancia, με μια λιτότατη ανακοίνωση στον τύπο, αποφάσισε ξαφνικά να σταματήσει την εμπλοκή της στους αγώνες του WRC, με άμεση εφαρμογή. Με εντολή του τότε αφεντικού της Fiat, Paolo Cantarella, μεταβιβάστηκε το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού και του προσωπικού, μαζί με τα περίπου 30 έτοιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα ανταλλακτικά τους, στην ιδιωτική ομάδα του Jolly Club (που με το πέρασμα του χρόνου είχε καταφέρει να αναδειχτεί ως ή πρώτη και καλύτερη μεταξύ των ιδιωτικών / ημιεργοστασιακών ομάδων της Lancia), ενώ ένα μικρότερο μέρος πήγε στις επίσης ιδιωτικές ομάδες ASTRA Team και Grifone. Ο βασικός χορηγός Martini Racing άρπαξε την ευκαιρία και ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το οικονομικό κόστος της προετοιμασίας για πλήρη εμπλοκή της Jolly Club στο πρωτάθλημα του 1992 (εξ ου και η αλλαγή στο λογότυπο από Lancia Martini μέχρι τότε σε Martini Racing). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αλλαγές στα χρώματα του αυτοκινήτου με τα καινούρια, μεγαλύτερα και εντονότερα λογότυπα της Martini και τα νέα, κατά πολύ μικρότερα και εντελώς διακριτικά αντίστοιχα της Lancia, φορέθηκαν μόλις κατά τη διάρκεια των τελευταίων δοκιμών πριν τον αγώνα του Μόντε Κάρλο.

Delta Integrale EVOLUZIONE (Evo) I

ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Τα πρώτα αυτοκίνητα HF Integrale Evoluzione βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής στο τέλος του 1991 και μέσα του 1992. Αυτά επρόκειτο για τα τελικά αυτοκίνητα homologation για την ομάδα του ΠΠΡ. Η καταλυτική έκδοση EVOΙΙ δεν επρόκειτο ποτέ να τρέξει σαν εργοστασιακή συμμετοχή.

Η διαδικασία παραγωγής τους άλλαξε, καθώς τα φτερά έγιναν πιο στρογγυλεμένα και προέρχονταν από μια ενιαία συμπίεση του αλουμινίου, ενώ προηγουμένως ήταν κατασκευασμένα απο δύο κομμάτια.

κατηγορίες:
Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου

Είσοδος